onsdag 27 februari 2013

SNIPP, SNAPP, SNUT, SÅ VAR BOKREAN SLUT

Jag har faktiskt inte besökt en enda fysisk bokrea iår, av den enkla anledningen att jag är super duper förkyld och har legat däckad i flera dagar.

Dessutom har vi inga vidare bra bokhandlar i stan, och efter att ha kollat igenom katalogerna finns det ingenting som lockar mig utöver de jag redan hade beställt online.

Mitt problem nu är hur jag ska få plats med alla böcker i bokhyllan?
Sen jag tog den här bilden har det tillkommit 11 böcker i min samling (och två till är påväg).

Det. Får. Inte. Plats.

2 kommentarer:

  1. Offra krukan och lampan? :)

    Har själv snart samma problem, bara 1,5 hyllrader kvar, sen är bokhyllan helt fylld.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att jag borde det, men jag gillar när det är lite andra saker i bokhyllan också :P

      Haha ja det känns som att det är ett återkommande problem för oss bokälskare. För ett år sen hade jag bara 2 bokhyllor, så jag har redan fyllt en under året ;)

      Radera