söndag 10 februari 2013

FEVER

Jag började läsa denna bok i somras, men kom bara ca 50 sidor innan jag gav upp. Nu när jag har läst ut alla mina julklappsböcker så bestämde jag mig för att ge denna en chans till. Jag har nu läst 226 sidor, och jag säger bara SNARK!

Jag som tyckte så mycket om Wither! :(

Jag kommer på mig själv med att sakna Linden, huset, systerfruarna och även Vaughn. Det är helt enkelt inte lika intressant att läsa om livet på rymmen.

Just nu har jag ingenting i bokhyllan som lockar mig, så jag beställde en bok från adlibris, men tills den kommer antar jag att jag får försöka ta mig igenom den här.

Har ni läst Fever? Är det lika bra att ge upp eller inte?

2 kommentarer:

  1. Jag gillade Fever. Inte lika mycket som Wither, men inte långt ifrån heller. Om jag vore du så skulle jag fortsätta att läsa, för slutet är riktigt, riktigt bra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läste trots allt ut den, och den blev bättre! Fast inte lika bra som wither ;)

      Radera