måndag 25 februari 2013

I MIN BOKHYLLA 6

Oläst
Påbörjad
 
 
Andrea Cremer - Nightshade
En bok som alla andra verkar älska, men som jag störde mig rätt så mycket på. Kanske borde jag ge serien en chans till för att se om jag upptäcker vad alla andra tyckte var så fantastiskt?
 
Andrea Cremer - Wolfsbane
 
Marie Lu - Legend
En av mina favoritböcker från förra året! Väntar bara på att fortsättningen ska komma ut i ett omslag som matchar detta...
 
Michelle Hodkin - The unbecoming of Mara Dyer
Av någon anledning har de flesta av böckerna i denna hylla bara blivit stående olästa, så även denna. Trots att många älskar denna bok så blir det aldrig av att jag plockar upp den - skärpning!
 
Ally Carter - Heist Society
Samma sak här, jag vet att jag säkert kommer att gilla den, men den förblir oläst...
 
Moira Young - Blood red road
-||-
 
Rachel Vincent - My soul to take
Ännu en serie som alla andra älskar, men som jag mest tyckte var okej. Störde mig så fruktansvärt mycket på instalove historien och jag kunde aldrig riktigt se förbi det.
 
Rachel Vincent - My soul to save
Rachel Vincent - My soul to keep
 
Lisa Jewell - Vince & Joy
Lisa Jewell - Ralp's party
"Thirty nothing" är en av de bästa chicklit böckerna jag har läst, så jag ville läsa några av författarens andra böcker också. Tyvärr höll ingen av dem samma nivå, och därför blev båda lite av en besvikelse. Helt okej är dom ändå, men kanske inte så mycket mer än så.
 
Lauren Oliver - Delirium
Den här boken gillade jag verkligen. Den hade ett segt parti i mitten, men helheten var ändå väldigt bra. Måste se till att läsa fortsättningen snart bara..
 
 
Bästa bok: Legend - Marie Lu
Sämsta bok: Var tvungen att gå tillbaka och läsa recensionerna på Nightshade och My soul to take, båda har fått 2,5/5, men eftersom jag hade kallat Nightshade för en enda stor gäspning så får jag nog ändå välja den som sämst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar