tisdag 26 februari 2013

BOKREA ADLIBRIS

Jag beställde böcker från både adlibris och bokus. Det visade sig att adlibris var riktigt snabba med leveransen eftersom jag kunde hämta ut böckerna på själva readagen! (Bokus skickade sina igår, så de borde kanske komma på torsdag)
 

 
Från adlibris beställde jag alltså:
 
Julia - Anne Fortier
Detta var helt klart ett impulsköp eftersom jag inte ens hade hört talas om boken innan rean. Men tack vare Bokpotatens inlägg om rean hittade jag till Bellas väldigt positiva recension, och det var allt som behövdes för att jag skulle klicka på "köp". Italien och Romeo & Julia, ja tack!
 
Eld - Mats Strandberg, Sara Bergmark, Elfgren
Som jag har sagt innan tyckte jag att cirkeln var okej, men inte så mycket mer än så. Eld däremot har jag hört ska vara bättre, så jag hoppas på det!
 
50 sätt att träffa den rätte - Lucy-Anne Holmes
Denna har jag velat läsa länge eftersom jag har hört att den ska vara väldigt bra. Tänker mig att det är lite Bridget Jones över boken, och det kan väl aldrig bli fel?
 

2 kommentarer:

  1. 50 sätt att träffa den rätta älskade jag! Riktigt roligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, det låter ju lovande! Tänkte spara den till sommaren men det ska bli riktigt kul att läsa den :)

      Radera