tisdag 12 februari 2013

BESTÄLLNING GJORD !

Ett av inköpen från förra årets bokrea.
6 inbundna böcker och 1 danskt band för 357kr.

Bara 1 av böckerna fanns med på min önskelista inför rean, men vad gör det? Detta år har jag åtminstone fokuserat på böcker som jag verkligen vill läsa. Förra året köpte jag många böcker som jag bara ville ha i bokhyllan, därför står många av dem olästa än idag.

När bokrean väl är här officiellt, så ska jag besöka maxi och akademibokhandeln också för att titta på deras utbud. Men då får jag endast köpa böcker som faktiskt står med på önskelistan ;)

Än så länge har jag köpt 4 böcker som utspelar sig på 1700-1800-talet, fortsättningen på en populär svensk serie, en chicklit och en typisk sommarbok. Men exakt vad det är får ni se när böckerna kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar