söndag 17 februari 2013

I MIN BOKHYLLA 3

Oläst
Påbörjad
 
 
Mari Jungstedt - Den du inte ser
Mari Jungstedt - I denna stilla natt
Mari Jungstedt - Den inre kretsen
Köpte dessa inför förra sommaren, då jag brukar tycka om att läsa deckare då. Men det blev aldrig av att jag läste dem.

Kristina Ohlsson - Askungar
Denna bok var perfekt när jag hade en lässvacka, för det går ju inte att sluta läsa en deckare om man väl har börjat. Blev ändå lite besviken på hur länge det tog för polisen att förstå sammanhanget.

Kristina Ohlsson - Tusenskönor
Kristina Ohlsson - Änglavakter

Camilla Läckberg - Tyskungen
Camilla Läckberg - Olycksfågeln
Camilla Läckberg - Stenhuggaren
Jag kan inte komma ihåg specifikt vad de handlar om, men jag vet att de här böckerna är bättre än de senaste av Läckberg. Även om jag har gillat dem allihop mer eller mindre.

Ann Rosman - Själakistan
Detta är del två i en deckarserie, och eftersom jag inte har läst den första så kan jag inte börja med den här heller.

John Green mfl. - Let it snow
Tre julberättelser som vävs samman. Jag tyckte bäst om den första berättelsen, den andra var ganska bra och den tredje var okej. Någonting att läsa för att komma i rätt stämning inför jul.

Bästa boken: Eftersom det är den enda boken jag kommer ihåg får jag säga Let it snow.
Sämsta boken: Askungar (men den inte är dålig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar