fredag 15 februari 2013

I MIN BOKHYLLA 2

Oläst
Påbörjad
 
 
Emma Hamberg - BaddarenHelt okej bok att läsa när man inte har något bättre för sig.
 
Sofi Fahrman - Elsas modeLite för mycket name/brand dropping för min smak, och en ganska odräglig huvudperson, men ändå helt okej om man är på det humöret.
Sheila O'Flanagan - Den jag ville haDen bästa boken jag har läst av den här författaren, helt klart läsvärd.
Sheila O'Flanagan - Den perfekta mannenLite seg emellanåt, men ändå helt okej.
Sheila O'Flanagan - Inte han!
Marian Keyes - Är det någon där?
Min favoritbok av Keyes. Kommer så väl ihåg när jag läste denna bok, jag satt i folkvimlet på höljes och stortjöt. Jag var tvungen att lägga undan boken ungefär varannan sida för jag orkade inte fortsätta.
Marian Keyes - Sushi för nybörjareMarian Keyes - Änglar
Kan inte påstå att jag kommer ihåg vad som händer i de här böckerna, men jag har gillat allt jag har läst av Marian Keyes, så vill man ha något lättsamt att läsa så rekommenderar jag henne.
Marian Keyes - En förtjusande manGillade denna bok väldigt mycket. Den är som ni ser ganska tjock, men helt klart värt det!
 
Marian Keyes - Sista chansen
 
Emily Giffin - Den man älskar
Blev besviken på den här boken, fick inget pirr i magen och jag irriterade mig på huvudpersonen.
Denise Rudberg - Ett litet snedsprång
Ett spontanköp från i somras som det aldrig blev av att jag läste.
 
Bästa bok: Är det någon där?
Sämsta bok: Elsas mode

2 kommentarer:

  1. ÅH de Keys omslagsvarianterna är så himla fina, gillar inte hennes böcker så mycket längre men vill ändå ha alla som släppts med de omslagen ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag med!:) Nej det var ett tag jag läste någon av hennes böcker nu...

      Radera