tisdag 19 februari 2013

CLOCKWORK PRINCESS

 
Clockwork Princess går nu att förhandsbeställa från cdon! Jag är dock lite kluven till om jag ska göra det eller inte. Den är nämligen 34kr dyrare där jämfört med adlibris, plus att det tillkommer frakt på 29kr. Men samtidigt vill jag inte riskera att boken säljer slut, och det skulle vara extra kul om man kunde få en "First edition".

Hur ska ni andra som beställer från Sverige göra?

Vilken lycka ändå att releasen är så nära att det går att förhandsbeställa!! :)

4 kommentarer:

  1. Jag har redan förhandsbeställt den från amazon.co.uk. Köpte dock paperbacksversionen så den kostar bara cirka 76 kr. Själv tycker jag att det är rätt dyrt på cdon med tanke på att det kostar 63kr mer att handla därifrån jämfört med adlibris.
    Annars så kostar den inbundna versionen ca 110kr på The Book Depository så det kanske är en idé att köpa därifrån?

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, det är väldigt onödigt egentligen, och jag kommer förmodligen inte beställa därifrån. Tycker det är konstigt att de har så dyra böcker, det kan ju inte vara så många som väljer dem då...

    Ja det är ju ett alternativ iofs :) Tänker bara på att beställa från amazon och då måste man ju beställa för så mycket för att få gratis frakt.. :)

    SvaraRadera
  3. Jag har beställt min från Cdon, jag beställer alltid från Cdon om det är en bok jag bara MÅSTE ha så fort som möjligt. Visst blir det dyrare, men Cdon är det ställe som brukar vara snabbast med att leverera boken. Ibland har jag till och med fått mina förhandsbokade böcker dagen före deras release (som med filmer). Så jag håller tummarna för det den här gången med! ;D

    SvaraRadera
  4. Om man har fri frakt (studenter med csn kort får det) så är cdon ganska billigt i alla fall när det gäller paperback. Jag hittade en clockwork princess för 89 kr vilket har inte hittat billigare än det på svenska hemsidor. :)

    SvaraRadera