torsdag 14 februari 2013

FÖLJER STRÖMMEN

Eftersom alla andra verkar göra inlägg om sina bokhyllor just nu, så blir jag väl "tvungen" att visa min bokhylla också. Tror faktiskt aldrig att jag har visat en helhetsbild på min bokhylla förut, men här har ni den!
 

Eftersom det inte går att sätta hyllorna exakt som man vill, så blir det lite småhyllor här  och där som jag fyller med skräp ;)

Tänkte att jag även skulle göra några inlägg där jag går igenom lite mer exakt vad som finns i hyllan, fast då hoppar jag över hyllplanen med faktaböcker osv.

12 kommentarer:

  1. Men gud va snyggt du har det i din hylla, ser en hel del böcker jag bli avvis på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Haha det brukar vara så när man ser andras hyllor :P

      Radera
  2. Vilken fin bokhylla. Gillar att Harry Potter: Page to Screen har en egen hylla :D

    SvaraRadera
  3. Så fin bokhylla! Gillar att där är växter och andra saker också. Och att hyllplanen är lite olika stora. Vad är det för hylla? Det är 3 olika hyllor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket:) Dock blir det mindre och mindre andra saker i takt med att böckerna blir fler ;)

      Ja det är 3 st smala Billy från ikea :)

      Radera
  4. Vilken fin hylla! :) Det första jag ser är den fina Harry Potter boxen..så avundsjuk, jag vill också ha den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja den är helt underbar :) Vet aldrig när jag ska ta mig tid att läsa om den bara :P

      Radera
  5. Åh jäklar, vad snyggt! Särskilt förtjusande att Page to Screen har en egen hylla ^^

    SvaraRadera