fredag 20 juli 2012

SKUGGKYSST - RICHELLE MEAD

459 sidor
Språk: Svenska
Serie: Vampire Academy #3
Recension från: 2012-05-28
Ingen beskrivning av denna bok eftersom det är del tre i en serie.

Jag håller fast vid vad jag har sagt om de tidigare böckerna i serien. Även denna bok är helt okej, men inte så mycket mer än så.

Någon gång ibland så vill man bara läsa en bok som är lätt att ta sig igenom, lagom spännande och som man inte behöver bry sig så mycket om efter att boken är slut. Det här är precis en sån serie för mig. Och jag kan tycka att det är väldigt skönt, det var precis det jag behövde just nu. Att bara låta sidorna flyga förbi utan att egentligen bry mig så mycket om vad som händer.

Däremot måste jag säga att det har byggts upp väldigt bra inför nästa bok, och nu är jag riktigt sugen på att få veta vad som ska hända... Men de tre följande böckerna får helt enkelt vänta lite nu, eftersom jag först ska ta mig an Insurgent och efter det kanske det blir en paus i ya-läsandet eftersom jag gärna vill läsa lite deckare under sommaren.

Hur som helst, betyget blir som vanligt för denna serie:

L L L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar