tisdag 24 juli 2012

OKEJ?

Jag vet att många ser fram emot J.K Rowlings nya bok som släpps i september, och detta vet förstås bokaffärerna också. Och det verkar som att de kommer att utnyttja det fullt ut.

Jag kollade precis på adlibris hemsida, och där kommer den billigaste boken att kosta 221 kronor. Nog för att många vill ha boken men det finns väl ändå någon måtta på vad folk betalar för en bok? Speciellt med tanke på att den kostar 170 kr på bokus (jag som egentligen inte gillar bokus).

Nej, det får nog bli en beställning från amazon i september har jag en känsla av, där kostar boken runt hundralappen. Och det finns ändå så många böcker jag vill ha, så det kommer inte att vara några problem att få gratis frakt. (Jag har ju dessutom köpförbud fram till min födelsedag, så det passar ju ganska bra med en stor beställning då)

1 kommentar:

  1. Kan ju säga att tänker inte heller lägga ut över 200kr för den boken - då väntar jag hellre och hoppas att hitta något bättre pris så småningom :)

    SvaraRadera