fredag 31 augusti 2012

HARRY POTTER, HARRY POTTER

Just nu är jag inne i en riktig HP-nörd period. Och jag vill bara ha allt som har med Harry Potter att göra i min bokhylla! Och det inkluderar:


Harry Potter Page To Screen
Handlar om hur filmerna gjordes vad jag har förstått. Jag gillar att se på film, men jag bryr mig egentligen inte så mycket om hur de kom till. Så det är egentligen helt ologiskt att jag vill ha den här boken, speciellt med tanke på att den kostar ca 500kr.
Men den är ju så fin!

Hogwarts Library
Innehåller Quidditch Through the Ages, Fantastic Beasts and Where to Find Them, The Tales of Beedle the Bard. Än en gång vet jag egentligen inte vad jag ska med dem till, jag kommer förmodligen bara bläddra lite i dem. Men jag vill ha ändå!  
 
Dessutom så har jag hittat lite roliga citat som thereadables har gjort, som jag tänkte skriva ut och ha i bokhyllan. Fast det behöver ju inte bara vara HP citat, men till att börja med blir det nog det.
 
Jag tycker nämligen att det kan vara trevligt att ha lite annat än bara böcker i bokhyllan, så länge som det finns plats åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar