måndag 27 augusti 2012

FÖRVÅNAD MEN LYCKLIG

Gissa om jag blev förvånad när jag kom hem från jobbet och upptäckte att det låg ett paket i brevlådan som verkade vara en bok. Hela vägen upp till lägenheten gick jag och funderade på vad det kunde vara för någonting. Jag såg ju att det stod "returadress förlagssystem ab" och min enda tanke var att det måste vara boken jag vann från Tonårsboken.
 
Men samtidigt visste jag ju att det egentligen var omöjligt, eftersom det var först igår kväll som jag gav dem min adress. Och riktigt så snabbt trodde jag inte att det skulle gå.
 
Så självklart öppnar jag paketet direkt jag kommer innanför dörren, och ser att där ligger Betvingande av Simona Ahrnstedt!
 
Precis när jag hade läst ut Överenskommelser av samma författare, så gick jag in på förlagets hemsida och anmälde intresse för att recensera Betvingande. Men tiden gick och jag hörde ingenting, så tog jag för givet att det inte blev något.
 
Men nu kom helt plötsligt boken och jag kan säga att det gjorde verkligen min dag! Visst är det en speciell känsla när man får sitt första recensionsexemplar? Och om ni inte har läst Överenskommelser än, gör det nu! 
 
Visst är det ett vackert omslag!?
 
Stort tack till Damm förlag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar