måndag 24 september 2012

VECKANS FRÅGA

 
- Om du fick chansen att läsa en bok som inte blivit utgiven än, vilken skulle du välja?
 
Vilken möjlighet det skulle vara! Jag vet inte hur jag ska kunna begränsa mig till en bok.
 
Jag ser väldigt mycket fram emot Cassandra Clares böcker, Clockwork Princess och City of heavenly fire. Men med tanke på att jag inte har läst alla de utgivna böckerna än, så vore det ju ganska bortkastat.
 
Däremot så skulle det vara väldigt kul att få läsa Prodigy av Marie Lu och sista delen i Divergent av Veronica Roth. Roths bok har varken fått namn eller framsida än, och den kommer ut först om ett år. Så självklart vore det skönt att slippa vänta ett helt år på att få läsa den avslutande delen! Men jag antar att den inte ens är färdig än, så Prodigy är ett mer realistiskt val.
 

 
Vilken bok skulle du välja?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Har fortfarande inte läst pandemonium, annars hade jag kanske hållit med dig :)

      Radera
  2. Svar
    1. Och jag som fortfarande inte har läst eld ;) Måste ta tag i den snart! :)

      Radera