lördag 1 september 2012

HIPP HIPP

Precis som Miriam så fyller jag år i September, närmare bestämt om 8 dagar. Och när hon skrev ett inlägg om att hon skulle köpa sig själv en present, så blev jag lite inspirerad.
 
Så om jag skulle köpa mig själv en födelsedagspresent, så skulle det bli någonting av detta:
 
 
Problemet är bara att det verkligen inte är läge för mig att spendera pengar de närmaste månaderna, eftersom jag har fått gå ner i timmar på jobbet. Jag hade ju tänkt göra en amazon beställning nu i September, men jag har tyvärr insett att det är bäst att vänta med den. Jag har ändå en hel del olästa böcker, så det är inte så att jag kommer vara utan böcker.
 
Så nu är det hjärta vs hjärna ett tag framöver, och alla bookaholics därute vet väl hur det brukar sluta... 
 

6 kommentarer:

  1. Jag fyller om ca två veckor och skulle också gärna köpa en present till mig själv. Tyvärr passar det dock inte att köpa något bara för nöjes skull för tillfället så får nog avstå. Men grattis oss ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså :) Nej jag kan egentligen inte det heller, men jag vill så gärna :P

      Radera
  2. GAH,vill ha dem alla tre! THG för att det är min favoritserie och att ha den i inbundet är så himla snyggt,Page to Screen för att det är Harry Potter Page to screen och The Casual Vacancy för att det är J.K ROWLING! Grattis i förskott! :)

    SV: Du borde verkligen läsa den ja! :)

    SvaraRadera
  3. Ja det var inget lätt val det där ;) Men jag får se det som att allt ska införskaffas så det handlar bara om vilken som blir först :P

    Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  4. Va kul att inspirera dig, även om det är för farligheter för plånboken :P Ska bli kul att se vad du valde!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja men man fyller ju bara år en gång om året ;) Ja detsamma :)

      Radera