tisdag 5 november 2013

MAD ABOUT THE BOY

Jag tror att alla känner till böckerna om Bridget Jones. Själv har jag faktiskt aldrig läst dem (fast de står i bokhyllan), men jag har sett filmerna om och om igen. Och det kanske säger sig självt att jag älskar dem eftersom jag har sett dem så ofta.

Nu har jag dock fått en anledning till att faktiskt läsa böckerna, för nu har Helen Fielding släppt en tredje bok om Bridget Jones.  (Visserligen för nästan en månad sen, men jag har helt missat detta...) Och jag vill egentligen slänga mig över denna bok på stört, men det känns som att det kan vara bra att ha läst de första böckerna, eftersom jag egentligen inte vet hur mycket filmerna skiljer sig från dem.

Kan vi inte hoppas nu allesammans att det även blir en tredje film!!!??? Det vore ju helt fantastiskt!

1 kommentar: