tisdag 5 november 2013

I MIN BREVLÅDA

 
Igår fick jag hem ett väldigt efterlängtat recensionsexemplar, nämligen Jane Austens bok Övertalning. (Stort stort tack till Albert Bonniers Förlag!!!) Jag har hittills faktiskt bara läst Stolthet och Fördom, och Emma, av Jane Austen. Men jag älskade dem båda, och därför har jag verkligen sett fram emot att läsa fler av hennes böcker.
 
Som ni ser har boken samma stil som de tidigare översättningarna
Jag hoppas verkligen att jag kommer att tycka lika mycket om den här boken som de andra, och jag hoppas att resterande av Austens böcker också översätts inom en inte allt för lång framtid!

Dessutom slumpade det sig så att jag fick hem två exemplar av denna bok. Jag har därför mailat förlaget och frågat om jag kan få ha en tävling här på bloggen där priset isåfall blir ett av exemplaren. Så håll tummarna för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar