tisdag 19 november 2013

JULPEPP OCH HUNGERGAMESPEPP!

Det här var precis vad jag behövde en kall och gråmulen novemberdag, två julböcker låg nämligen i brevlådan när jag kom hem!
 

 
Just for Christmas och Married by Christmas av Scarlett Bailey. Jag har inte läst någonting av henne tidigare, men jag hoppas på romantiska och underhållande böcker som ger mig lite julstämning.
 
Imorgon är det ju dessutom premiär för CATCHING FIRE! Kan inte förstå att ett års väntan äntligen är över.. Men själv ska jag inte göra samma misstag som förra året, nämligen att gå på premiären. För överallt satt det tonårstjejer som ooooade och aaahhade och "herreguuuuuuuud va han är söööööt". Och även om jag kanske också tänkte så, så gillar jag inte när folk kommenterar hela filmen. På en biograf tycker jag faktiskt att man måste respektera att det är många människor i salongen... Hur som helst, jag hoppas kunna se den någon gång nästa vecka åtminstone!
 
När kommer ni se den?

1 kommentar:

  1. Ja, äntligen! :) Jag kommer att se den på bio om jag får med mig någon, annars får jag vänta tills den släpps på dvd.. Hoppas att den är bra i alla fall!

    SvaraRadera