tisdag 22 januari 2013

LÄSLISTA

Jag fick många bra böcker i julklapp, och har även många födelsedagsböcker som jag inte har hunnit läsa än. Så bokköp blir det kanske inget på ett tag, vilket är bra för ekonomin men tråkigt för själen ;)

Efter jul gjorde jag en liten lista på 4 böcker och i vilken ordning jag skulle läsa dem. Nu när jag precis har avslutat Beautiful creatures, så står Onyx på tur. Efter det är det dags att återigen återvända till Cassandra Clares magiska värld i City of lost souls. Sen finns det ingen given bok, för vissa böcker vill jag spara på tills våren/sommaren, som tex Lola and the boy next door. Men någonting ska jag nog hitta i bokhyllan, har en hel del guldkorn som väntar på att bli lästa.

 
 
Vad planerar ni att läsa framöver? Har ni en lista att ta er igenom eller väljer ni lite random?

2 kommentarer:

  1. Jag säger att jag har en lista, men jag följer den aldrig. Jag tar vad jag är sugen på i stunden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej detta är faktiskt första gången som jag har hållt mig till den ;) Fast den var ju inte så lång heller då :P

      Radera