onsdag 3 oktober 2012

TAG: 5 BÖCKER

Om ni fick bryta alla köpförbud, strunta i kostnaden och beställa 5 böcker som ni verkligen vill ha just nu, vilka 5 böcker skulle ni välja?

Själv skulle jag välja:


Every day - David LevithanIngen större överraskning eftersom den var med på min önskelista senast igår. Men jag är faktiskt väldigt sugen på att läsa denna! Gillar omslaget också!

Unwind - Neil Schusterman
Folk verkar älska både den här och dess uppföljare UnWholly, så jag är riktigt nyfiken på denna serie!



Lola and the boy next door - Stephanie Perkins
Har velat läsa denna i princip ända sen jag läste ut Anna and the french kiss av samma författare, men det har inte blivit av än. Nu är jag dock inne i en period då jag verkligen vill läsa contemporary, förmodligen för att jag har köpförbud och jag inte har någon sån i bokhyllan. 
 
Such a rush - Jennifer Echols
Många vloggare verkade bli alldeles till sig när denna bok släpptes, och det tar jag alltid som ett bra tecken. Jag har inte hört någonting om den här i Sverige, men vill läsa den av samma anledning som jag vill läsa Lola.
 
The forsaken - Lisa M. Stasse
En dystopi som har fått väldigt fina recensioner. Och eftersom jag älskar dystopier så vill jag definitivt läsa denna!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar