söndag 21 oktober 2012

SÅ KAN DET GÅ

Det går så pinsamt dåligt med läsningen just nu. Har efter en veckas tid fortfarande bara läst ca 30 sidor i tidsresenärens hustru.
 
Så för att "komma igång" igen så gjorde jag alldeles nyss en liten bokbeställning. En bok som (förhoppningsvis) ska ta mig ur min lässvacka och sen två juliga böcker att läsa för att komma i rätt stämning. Fast självklart hade den ena julboken tagit slut från det att jag kollade upp den igår, tills jag skulle köpa den idag. Så jag tänkte att jag får beställa från bokus istället, men dels så var den 26kr dyrare och dels så får man tydligen inte gratis frakt längre om man inte handlar för 99kr. Så jag får avvakta med den ena och hoppas att de får in den på adlibris igen.
 
Men två böcker är alltså påväg hem till mig nu, och låt oss alla hoppas att de kan väcka mig ur denna höstdepression en gång för alla!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar