onsdag 17 oktober 2012

KAN-INTE-SLUTA-LÄSA-BÖCKER!

Just nu har jag extremt svårt att fastna i böcker har jag märkt. Det måste vara precis rätt, annars vill jag inte läsa. Har just nu påbörjat Tidsresenärens hustru, en bok som jag har hört väldigt mycket gott om. Men jag känner mig lite tveksam, det är så förvirrande allting! Jag hoppas att det blir bättre annars kommer jag nog inte ta mig igenom den just nu.
 
Hur som helst. Vad jag mest av allt skulle vilja läsa just nu är en sån bok som man bara inte kan släppa. Och de få stunder som man lägger ifrån sig boken så kan man inte tänka på något annat än att få läsa mer!
 
Det räcker alltså inte med att det är en superbra bok, den måste ha det där lilla extra också. Vad jag kan minnas har jag bara känt så två gånger i år, och det var när jag läste dessa böcker:

Löftet - Richelle Mead
Överenskommelser - Simona Ahrnstedt
 
Har ni några sådana böcker som ni kan tipsa om?

2 kommentarer:

  1. The perks of being a wallflower, om du inte läst den. Även The Maze runner-serien. Och himlen börjar här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag har tänkt läsa den men det blir aldrig av :P Men tack för tipsen :)

      Radera