fredag 26 oktober 2012

"PROBLEM"

Som jag berättade i söndags så gjorde jag en liten bokbeställning eftersom jag behövde en bok som skulle väcka min läslust till liv.

Problemet jag har nu är att läslusten börjar lite smått komma tillbaka, och jag vill gärna kasta mig över en bok. Men då är jag rädd att boken jag beställde bara blir stående oläst när den väl kommer.
 
Har nämligen insett nu att jag inte ska göra några massiva bokbeställningar mer, för de allra flesta böckerna blir då bortglömda direkt jag beställer en ny bok som jag vill läsa. Så istället tänkte jag försöka beställa en eller två böcker som jag verkligen vill läsa, och sen inte göra någon ny beställning förrän jag har läst ut dem.
 
Någon som känner igen detta?
 
Läsa denna direkt eller vänta på den beställda boken...?
 
 

4 kommentarer: