tisdag 4 juni 2013

JAG ÄLSKAR HARLEQUIN!!

Idag hände något alldeles fantastiskt! För några dagar sen hörde jag av mig till Harlequin eftersom jag var intresserad av att läsa Giftet och Magin av Maria V. Snyder, som jag har hört så mycket gott om av andra bokbloggare.

Idag när jag kom hem och kollade i brevlådan så låg där två stora paket från Harlequin, och gissa om jag blev förvånad när det visade sig att det låg inte mindre än sju böcker däri. Utöver Giftet och Magin så var två av dem böcker som jag har varit intresserad av att läsa ända sen de kom ut på engelska, och de tre sista är en triologi som låter väldigt intressant! Så här har jag skuttat runt nu i några minuter och varit toklycklig över mina nya fina böcker!

Stort stort tack till Victoria på Harlequin för detta fantastiska bokpaket!


Giftet, Magin - Maria V. Snyder


Alice i zombilandet - Gena Showalter
De odödligas regler - Julie Kagawa
(Översättningen av The Immortal Rules)


Maleficiumtriologin - Saskia Walker
 
 
Det svåraste nu är ju helt klart att bestämma vilken av dessa fantastiska böcker som jag ska börja med!

5 kommentarer:

  1. Vilket härligt bokpaket du fick :D En massa böcker som jag själv också är nyfiken på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är riktigt nöjd med det :)

      Radera
  2. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Jag ska nog kika runt lite mer senare...

    Jag älskar förlaget Harlequin! Första gången jag frågade sade dem att de inte skickade ut så mycket rec-ex till bokbloggare, för inget hade efterfrågat och så skickade dem med 14 (!) böcker för att jag skulle sprida vidare om deras böcker. Det känns som att det har gjort det :)

    Alice i Zombielandet är helt underbar och Maria V. Snyders böcker likaså! De odödligas regler är också väldigt bra, men inte lika bra som The Iron Fey, hennes andra serie.
    Saskia Walkers serie däremot...lite väl mycket erotisk scener. Så det var inget för mig.

    SvaraRadera