måndag 17 juni 2013

I MIN BREVLÅDA


I fredags fick jag hem ett recex av De Skandalösa - Simona Ahrnstedt, vilket är den bok jag har sett mest fram emot att läsa i sommar. Så stort tack till Julia på Forma Books ! Direkt jag fick hem den så släppte jag allt annat jag hade planerat i läsväg. Jag har nu läst cirka halva boken, och jag kan säga att det tar emot att sitta här och skriva detta istället för att läsa. Jag älskar den! Och jag vill att den ska vara hela sommaren, samtidigt som jag vill ha den utläst nu på en gång. Fantastisk känsla.

Sen har jag även haft turen att vinna ännu en tävling, denna gång hos Tonårsboken och vinsten är Stad av Skuggor - Cassandra Clare. Ska bli riktigt roligt att läsa denna bok på svenska också, eftersom jag verkligen gillar den. Kanske hinner jag med det innan filmen släpps också, vilket vore extra kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar