tisdag 11 december 2012

HELP PLEASE

Tänkte gå in här och visa upp mitt senaste inköp, en julklapp till mig själv, nämligen Neil Shustermans bok Unwind.

Men återigen har jag stött på problem med bloggen. Nu kan jag inte ladda upp bilder överhuvudtaget för att det står att jag har uppnått maxutrymmet i Picasa. Jag har ingen lust att köpa mer utrymme, så frågan är då om någon vet ifall man kan radera bilder i albumet? Hur gör man då? Och kommer man inte att kunna se de bilderna i inläggen då?

Jag har noll koll när det gäller detta. Men jag vill ju inte ha en blogg utan bilder...

2 kommentarer:

  1. Jag läste nyligen hos BokBeate att hon har samma problem, och där fick hon tipset att du kan lägga in alla dina bilder i ett privat album på facebook och sedan kopiera bildadressen därifrån istället. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Då ska jag testa det :)

    SvaraRadera