onsdag 17 juli 2013

MINIRECENSION + UPPEHÅLL

Som ni kanske märker så ekar det ganska tomt här på bloggen, och det kommer förmodligen göra det stor del av sommaren. Dels har jag semester så jag är inte hemma vid min dator, och dels har jag så mycket att tänka på med den kommande flytten. Men till hösten är jag förhoppningsvis tillbaka helt och hållet.
 
Ska åtminstone slänga upp en minirecension av Julia - Anne Fortier:
 
489 sidor
Beskrivning här.

Detta är enligt mig en perfekt sommarläsning. Romeo och Julia. Finns det bättre kärlekshistoria? Här får man läsa en lite annorlunda variant av historien, samtidigt som det varvas med en berättelse om en nutida släkting till Julia som försöker hitta en skatt.

Jag gillar verkligen denna bok, och rekommenderar den varmt, och det känns skönt att läsa om lite mer vuxen kärlek ibland.

L L L +

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar