onsdag 4 september 2013

I MIN BREVLÅDA


 
Två födelsedagsböcker låg och väntade på mig i brevlådan igår. Jag gissar att ni känner till båda dessa böcker redan, men det är alltså:
 
The Iron King - Julie Kagawa
Detta är en typisk sån serie som jag har hört mycket gott om, men som det ändå aldrig har blivit av att jag har köpt hem. Nu har jag dock kommit i kontakt med en tjej via bloggen, som verkligen tyckte att jag skulle ge denna serie en chans. Så det är vad jag tänker göra!
 
Ascend - Amanda Hocking
Sista delen i Trylle-triologin. Jag har faktiskt gillat de två tidigare böckerna oväntat mycket, de har gett mig den där mysiga stämningen som jag letar efter i böcker. Så trots att jag minns skrämmande lite från vad som hände i de tidigare delarna, ska det bli väldigt roligt att avsluta denna serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar