tisdag 17 december 2013

CATCHING FIRE + ÖNSKELISTA 2014

Nu är det exakt en vecka sen jag såg Catching Fire på bio, och direkt filmen tog slut så kände jag två saker:

1. Jag vill se den igen
2. Herregud vad jag älskar denna serie!

Och därför började jag googla lite på Suzanne Collins, och det visade sig att hon planerar hon att ge ut en ny tonårsserie! YAY! Tyvärr hittar jag inte mer fakta än så, men där har vi åtminstone någonting att se fram emot!

Annars på bokfronten finns det just nu få saker som lockar mig, men det finns några böcker som gör att jag längtar lite extra mycket efter 2014:

The One - Kiera Cass
Maj 2014
Sista delen i The Selection serien, ge mig nu, tack.
The Selection stories - Kiera Cass
Februari 2014
Allt som har med The Selection att göra måste bara slukas.
 
Isla and the happily ever after - Stephanie Perkins
Utkommer?
Trist omslag, men förmodligen underbart innehåll.
City of heavenly fire - Cassandra Clare
Maj 2014
Behöver jag ens förklara? Clockwork Princess var
bästa boken 2013, och därför har jag skyhöga förväntningar på denna!
Det verkar som att maj kommer bli bästa bokmånaden för min del! Nu närmast hoppas jag bli klar med Just for Christmas, efter det planerar jag en omläsning av Divergent och Insurgent så att jag kan få ut så mycket som möjligt av den avslutande delen Allegiant.

 
Nu vill jag önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år!
 

1 kommentar: